Pärnumaa Arenduskeskus küsib nõu läbi 4 erineva uuringu
Pärnumaa Arenduskeskus on alates sellest aastast võtnud eesmärgiks tegeleda Pärnumaa kui atraktiivse elu- ja töökeskkonna turundamisega. Üheks sisendiks, kuidas asju teha, on 2016. aastal loodud Pärnumaa elu- ja töökoha turundusstrateegia. Selle tulemusena sai loodud ka parnumaa.ee leht. Samas on 5 aastaga palju muutunud ning kogu strateegia vajab kaasajastamist. Eelkõike vajavad ülevaatamist erinevad sihtgrupid, nende käitumine, mõtted tuleviku osas ning arvamus tänasest olukorrast. Kui mingeid käitumisharjumusi saab vaadata läbi otsingute internetis (mida ja kuidas inimesed Pärnumaa kohta otsivad), siis paljusid asju tuleb neilt otse ise küsida.
Seetõttu viib Pärnumaa Arenduskeskus läbi neli eraldi uuringut, millest kolm on hetkel juba laiale ringile saadetud:
- Küsimused Pärnumaalt pärit noortele, kes õpivad teiste linnade kõrgkoolides.
- Küsimused Pärnu kolledžis õppivatele tudengitele.
- Küsimused Pärnumaa ettevõtjatele.
Nende kolme küsimustiku vastused aitavad leida seoseid ja erinevusi tuleviku töötaja ja tänase tööandja vahel. Küsimused on tehtud kompaktsed ning pigem olukorda kaardistavad. Saadud sisendist saab osasid teemasid juba detailsemalt uurida.
Viimase ja kõige mahukama uuringu eesmärk on Pärnumaa maine uurimine. Siin on sihtgrupiks 30+ vanuses inimesed, kes elavad teistes maakondades. Uuring viiakse läbi koostöös Tartu Ülikooli Pärnu kolledžiga. Küsimustikuga soovitakse alustada suvel.
Neljast küsimustikust saadud info ei ole mõeldud ainult turundustegevuste planeerimisse, vaid ka laiemalt kogu Pärnumaa arendustegevuste planeerimisse.
Uudis avaldati: 12.04.2021