Pärnu juurtega ettevõte jõudis Ajujahi TOP 20 hulka
Ajujahi TOP 20 on valitud! Nende sekka jõudis ka Pärnu juurtega ettevõtte Dreamsville. Uurisime neilt, et millega nad tegelevad ning mis kogemuse konkurss andnud on.
Kes on Dreamsville?
Dreamsville on Eesti startup, kelle peamine eesmärk on pakkuda jätkustuulikku terviklahendust magamistuppa. Me oleme inimestena tänases ühiskonnas tänu vähesele uneteadlikkusele ja harjumustele halvad magajad ja seetõttu kehvad ärkvelolijad.
Seega on Dreamsville eesmärk kasvatada uneteadlikkust (kuivõrd tegelikult meie uni ja valitud magamistoatooted meie elukvaliteeti mõjutavad), samal ajal pakkudes jätkusuutlikke tekke, patju ja voodipesu, mis on samas nii mugavad ja pehmed, et justkui ööbiks 5* hotellis. Lisaks on tooted biolagunevad, aidates meil koos päästa maailma vaid lihtsalt targemini magades.
Mis kogemus Ajujaht teile andis?
Ajujahi kogemus andis enesekindluse, et oleme õigel teel. Kui päris aus olla, siis meil puudus TOP 40 hulka jõudes täpne arusaam, mis ootused programmil meile on ja mida võiksime Dreamsville’iga Ajujahilt oodata. Seetõttu hoidsime paindlikku ja vaba mõttelaadi, et mis siis ikka.. lähme avastama! Ja nagu öeldakse, süües kasvab isu!
Meile võimaldati üks ühele vestlused mentoritega, saime kohandada enda pitchi vastavalt Dreamsville’i väärtuspakkumisele ja teenusmudelile ning oma ideed väga mitmekülgse ja kogenud žürii ees kaitsta. Lühidalt jõudsime tõdemuseni, et see töö, mida oleme varasema aastaga teinud, on lõpuks ometi viinud meid punkti, kus oleme võimelised küll väikeste aga järjepidevate sammudega une- ja heaolutoodete maailma muutma.
Niisiis, esitlesime uhkelt meie allergiavaba Bio patja, mille täpset retsepti siinkohal avaldama ei hakka, aga lühidalt on see väga hea padi nagu padi ikka: algusest lõpuni läbi mõeldud, testitud, sulepatja imiteeriv ja sobib allergikutele ning tundliku nahaga inimestele. Esimese päeva lõpuks oli meil nii palju enesekindlust, et anda ühele žürii liikmele meie padi ka testimiseks. Ja ennäe, ta kiitis meie toodet. Kõva häälega! Ja mis seal salata, kui keegi kiidab ja tänab hea une kogemuse eest, siis just see meid motiveerib.
Kas edasipääs oli teile üllatus?
Bootcampi teisel päeval oli ainult üks ülesanne – teha lõppesitlus nii soravalt ja veenvalt, et pääseda edasi kahekümne parima hulka. Ilma naljata – hea esitluse retsept on jätkuvalt ka meile saladus, raske oli leida sobivaid sõnu ja lauseid, mis võimalikult lühidalt ja selgelt põhjendavad meie sobivust Ajujahi kiirendisse. Aga näete – hakkama saime. Ja kui meie saime, saavad ka teised!
Mis te edasi nüüd teete?
Mis edasi? Tegelikult on kõik väga lihtne – jätkame oma tootesordimendi edasiarendamisega: just hiljuti tõime turule erilise TENCEL Lyocell satiinist voodipesu, milles on kasutatud suletud tootmisahelaga jätkusuutlikku kangast ja lähikuudel üllatame värskeid lapsevanemaid eriti kestliku beebimadratsiga. Ajujahi kiirendiprogrammis keskendume eelkõige Dreamsville`i oma teenusmudeli lansseerimisele ja oi kui vinge see saab olema. Soovitan kõigil hea une armastajatel meie tegemistel silma peal hoida. Paar kuud ongi nüüd intensiivne periood, sest ajujaht jätkub sügisel ja selleks ajaks peame näitama häid arenguid.
Mida soovitate neile, kes Ajujahis osalemise peale mõtlevad?
Kõikidele tulevastele Ajujahi ärikiirendis osalejatele soovime eelkõige julgust ja pealehakkamist – kes ei proovi, see ei saa kunagi ka teada. Kuulake mentoreid, olge paidlikud ja avatud ettepanekutele, mis aitavad viia teie äriidee uuele tasandile ning muuta selle kuulikindlamaks.
Oleme veendunud, et kõik TOP 40-sse jõudnud osalejad on tugevad kandidaadid ning selgelt eristuva ideega. Dreamsville`i eeliseks oli tõenäoliselt juba toimiv tootearendus, tarneahel, valideeritud tooted turul ja süsteemselt ehitatud kogenud meeskond. Aga kes seda ikka täpselt teab, võib-olla võlusime oma loomupärase šarmiga.
Kokkuvõttes on kõige olulisem julgeda proovida, põruda, saada väärtuslikud õppetunnid ja lõpuks oma ideed võimalikult selgelt esitleda, tehes saadud väärtusliku tagasiside põhjal uued edasiviivad otsused.
Fotode autorid on Sigrid Mölder & Georg Andres Veskioja.
Uudis avaldati: 02.06.2022