Kaubamärk Eelista Eestimaist antakse priiks

MTÜ Eelista Eestimaist alustab tarbijale suunatud kampaaniatega kodumaiste toodete, teenuste ja kauba äratundmiseks. Kampaaniate korraldamist alustatakse sotsiaalmeedias ja esmalt Eelista Eestimaist Facebooki lehel. Eesmärgiks on toetada Eesti majandust läbi eestimaiste kaupade tarbimise. Kaubamärki võivad kasutada tasuta kõik sel aastal kasutuse soovi registreerinud ettevõtted konkreetsel teenusel ja kaubal.

MTÜ Eelista Eestimaist esindaja Tauno Looduse sõnul on tänases majandusolukorras oluline tarbida Eesti kapitalil põhinevate firmade kaupu ja teenuseid. „Loome kanali, kus hakkame tutvustama Eestis toodetud ja siin loodud kõrge lisandväärtusega kaupu ja teenuseid.“

Kaubamärki saavad kasutada kõik ettevõtted, kes seda soovivad ja annavad teada, kuidas nad plaanivad seda kasutada. Lisaks hakkab Eelista Eestimaist tegema ühiskampaaniaid sotsiaalmeedias.

Kaubamärgi kasutamiseks või kampaanias osalemiseks peab ettevõte vastama vähemalt kahele järgnevatest tingimustest:

  • osa- või aktsiakapital on üle 50% eestimaine;
  • kaupades, toodetes kasutatav tooraine on vähemalt 50% eestimaine;
  • kauba, toote või teenusega on loodud Eestis lisaväärtust 50%.

Selle aasta jooksul liitunutele on kaubamärgi kasutamine oma teenustel ja toodetel tasuta kuni märgiga teenust pakutakse ja toodet müüakse.

Lisainfo: info@eelistaeestimaist.ee

Loe veel: SIIT

Allikas:
www.bestmarketing.ee

24. aprill 2020

Sarnased uudised