Teeninduskoolitus: Kvaliteedijuhtimine

Fookuses  on teenuse kvaliteet ja kliendirahulolu tõus.

Tulenevalt Pärnu linna ja maakonna tugevast majanduslikust sesoonsusest ning väliste faktorite survest (tööjõuturg, konkurents, kliendid jm), on ilmnenud vajadus stabiliseerida ja ühtlustada teenindustaset Pärnumaa toitlustusettevõtetes ja -osakondades. Arvestades teenindusettevõtete erinevat suurust ja struktuuri, on oluline adresseerida nii administratiivjuhte, kes loovad tingimused kui ka esmatasandi juhte, kes otseselt mõjutavad tajutava teenuse ja toote kvaliteeti.

Sihtgrupp: operatiivjuhid sh. restoranijuhid, teenindusjuhid, vahetusevanemad, vanemteenindajad.

Koolituse eesmärgiks on anda ülevaade kvaliteedijuhtimise põhimõtetest ning rakendamisest teenindusettevõttes. Keskendume põhi- ja tugiprotsesside planeerimisele ning meeskonnatöö juhtimisele. Räägime teenuse kvaliteedi ja konstantsuse tagamise praktikatest ning sellest, kuidas see on seotud kliendikogemuse kujunemise ja ettevõtte jätkusuutlikkusega.  Fookuses on kliendirahulolu tõstmine ja korduv külastuste arvu kasv.

Koolituse ajakava:

  • 12.45 Saabumine ja kohvipaus
  • 13.00   Sissejuhatus ja teeninduse kvaliteedi moodul:
    – Kvaliteedijuhtimise põhimõtted
    – Põhi- ja tugiprotsesside juhtimine
    – Meeskonnatöö juhtimine ja z-generatsioon
    – Standardid ja väärtuspõhine toimimine
    – Eesmärkide seadmine ja mõõdikud
  • 15.00   Kohvipaus
  • 15.15   Kliendirahulolu moodul:
    – Ettevõtte väärtuspakkumine ja renomee
    – Kliendisuhte loomine, vajaduste ennetamine ja ootuste ületamine
    – Kliendirahulolu ja lojaalsus
  • 16.15   Külalisesineja
  • 16.45   Päeva kokkuvõte

Ettevõttele loodav väärtus:

  • Müügitulu suurenemine
  • Efektiivsuse kasv operatiivtegevustes
  • Kulude ja tulude optimeerimine
  • Külastajate arvu kasv
  • Kliendirahulolu tõus
  • Töörahulolu tõus

 

Koolitaja:

Katarina Reimaa on töötanud nii Eestis, Suurbritannias kui ka Prantsusmaal, erineva suurusega toitlustusettevõtetes ja 5* hotellides enam kui 12 aastat. Tänu mitmekülgsele töökogemusele omab ta põhjalikku ülevaadet valdkonna igapäevastest väljakutsetest ning eesmärkide saavutamise kitsaskohtadest. Lisaks juhi ametikohustuste täitmisele, on ta aastaid tegutsenud sisekoolitajana. Katarina on lõpetanud Eesti Kunstakadeemia disainiteaduskonna, täiendanud ennast Estonian Business School juhtimise õppetoolis ning täna tudeerib Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna magistrantuuris. Tema eesmärgiks on Pärnumaa toitlustusettevõtete toetamine ja arendamine, aidates neid toote/teenuse kvaliteedi ja konstantsuse tagamisel. Lisaks, soovib ta nõu ja jõuga aidata edumeelsetel ettevõtetel arendada oma teenust ning tooteportfelli, olemasolevate klientide hoidmiseks ning uute kliendisuhete loomiseks.

 

Koolitus on tasuta, vajalik on eelregistreerimine!

 

Registreeru koolitusele SIIT!

 

 

  • Koolitust kaasrahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi toetuse andmise tingimustest „Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks“, EU51285 „Ettevõtluskeskkonna arendustegevused – turism“.

 

Toimumisaeg 13.05.2019 - 13.05.2019
Kell 12:45
Asukoht ESTONIA Resort Hotel & Spa, Konverentsikeskuses, A.H. Tammsaare 6