Kuidas Google otsingutes esile tulla?
Alustame järgmisest nädalast oma digimaania koolitustega, kus korraldame kahe nädala jooksul 3 tasuta väärt koolitust. Koolitused on mõeldud ettevõtjatele.
Google on maailma kõige populaarsem otsingumootor, kus tehakse päevas 3,5 miljardit otsingut. Googlele kuulub üle 90% otsingumootorite turuosast. Need faktid on kõige ilmekamad, miks Googles esiletulemine peaks olema oluline igale ettevõtjale. Tegemist on mitmekihilise protsessiga ning paraleelselt tuleb teha mitmeid erinevaid tegevusi.
28. mail toimub koolitus, kus selgitame kolmes teemablokis järgnevaid teemasid:
Märksõnade tuvastamine ja arusaamine, mille jaoks optimeerida
Kuidas tuvastada, mida inimesed tegelikult Google’ist otsivad?
Märksõnade analüüs ehk Google’i otsingute tuvastamine valdkonnas on esimene samm, mis paneb aluse kogu ülejäänud SEO töödele. Koolitusel tutvustatakse märksõnade analüüsi võimalusi ja tehakse läbi praktilise osa. Tutvustatakse võimalusi, kuidas olla soovitud nišis ehk spetsiifilisema valdkonna otsingutulemustes paremini nähtav. Koolituse osana õpetame kasutama Kwfinder.com ja Ahrefs.com tööriistasid märksõnade tuvastamiseks.
Tähtis on aru saada, millised on otsitud märksõnade osas ka need otsingud, millele keskenduda optimeerimistöödes. Koolituse osana vaadatakse praktiliste näidete põhjal, kuidas konkurentsis paremini aru saada ja mida arvestada.
Sisu optimeerimine ja veebilehe struktuuri täiendamine
Pärast märksõnade tuvastamist peab antud märksõnadele ka lehe optimeerima. Mida arvestada ja kuidas täpsemalt seda teostada?
Koolitus teeb ülevaate kriitilisematest tegevustest lehesisese optimeerimise jaoks: meta- andmed, sisu, pildid jne. Teoreetilisele osale järgneb praktiline osa paari sisulehe optimeerimise näidetest WordPressi sisuhaldussüsteemis. Praktilise osa jätkuks vaadatakse erinevaid optimeerimist mõjutavaid võimalusi kodulehtede optimeerimisel, lahendatakse korduma kippuvaid probleeme ning tuuakse näiteid nende toestamise osas.
Väliste viidete näited ja arusaam ning ülevaade sellest, mida teha ise ja kuidas olla tark tellija
Optimeeritud sisu ja struktuur ei ole ainukene eeldus otsingumootorites paremate positsioonide saavutamiseks. SEO tulemusi mõjutavad endiselt väga tugevalt välised viited ehk lingid teistelt lehtedelt. Kuidas seda enda kasuks pöörata? Mis on täpsemalt see kodulehe optimeerimise tegevus, millest vähe räägitakse, aga millega igaüks lehte põhjalikumalt otsingumootoritele optimeerides varem või hiljem kokku puutub?
Väliste viidete koolituse osa hõlmab linkide ehitamise võimaluste ülevaadet, näiteid, mitme lehe praktilist analüüsi koos vajaminevate tööriistade soovitustega. Detailsem ülevaade tutvustab ohte, potentsiaali kasutamata jätmise riske ja detailsemaid nõuandeid, kuidas võtta linkide ehitamise võimalusest maksimumi.
SEO töödel on mitmeid erinevaid tahke ja alati ei jõua kõike ise teostada. Koolituse viimase osana räägime, kuidas olla tark tellija ja mida on mõistlik tellida, mida ise teostada.
Registreerumine: https://forms.gle/QtddMf8n6CXj8BddA
Koolitaja
SEO koolitust viib läbi Eesti kogenuim SEO ekspert Raido Tamar. Tal on selles valdkonnas 10+ aastat kogemust ning teostanud enam kui 300 erinevat SEO projekti. Selle aja jooksul on Raido katsetanud loendamatul hulgal erinevaid otsingumootoritele optimeerimise strateegiaid, nippe ja lahendusi, et saavutada parimad tulemused eesti keeles optimeerimisel. Koolituse käigus toob ta näiteid ja võimalus ka lähiturgudele optimeerimisest.
Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni erinevate valdkondade tuntud ettevõteteni nagu näiteks Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Koolitusel jagab ta teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.
Koolitus on kaasrahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondi toetuse andmise tingimustest “Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks” Pärnumaa PATEE programm 2020-2023 ja Pärnumaa Omavalitsuste Liidu poolt.