Haridusasutuse turundamine sotsiaalmeedias

Koolitusel räägime sellest, mida postitada sotsiaalmeediasse, kui ideid ei ole ja kuidas see kõik üheks kalendriks kokku panna? Samuti vaatame üle, mida silmas pidada piltide ja videote loomisel ning lisamisel. Kuidas saab piltide valmistamisel abiks olla Canva ja Crello. Millised  hastagid ja emojid panna postituse juurde ja kui palju? Ja palju olulisi teemasid veel! Kui sul on mõni konkreetne küsimus, pane see kindlasti valmis ja leiame üheskoos vastuse ka neile küsimustele!

 

  • Kuidas koostada sotsiaalmeedia sisuplaani?
  • Millest luua sisu, kui ideid ei ole
  • Mida pidada silmas piltide ja video loomisel ja lisamisel?
  • Autoriõigused
  • Canva, Crello
  • Hashtagid ja turundus
  • Emojide kasutamine turundamises
  • Google Alerts
  • Facebooki ja Instagrami algoritm
  • Instagram Story, Guides
  • Kuidas kutsuda lehte laikima?

 

Koolitajast:  Brit on turundusega olnud seotud juba üle 15 aasta. Varasemalt on ta turunduse eest vastutanud nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos turundushing.

Igapäevaselt tegeleb ta turunduse teemaliste artiklite kirjutamise ja teistele ettevõtetele kodulehele ja sotsiaalmeediasse õigete sõnade ritta panemisega. Valdkondi leiab seinast seina alates autodest lõpetades beebitoitude ja spordiga.

Samuti võib leida teda nii lava pealt kui lava tagant ise koolitustel ja konverentsidel esinedes, või neid korraldades. Esinemisi on kokku kogunenud juba üle 100.

 

Koolitusprogramm on kaasrahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondi toetuse andmise tingimustest “Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks” ja Järvamaa, Pärnumaa ning Lääne-Virumaa Omavalitsusliitude poolt.

 

Lisainfo Viivika Vilja viivika@parnumaa.ee

Toimumisaeg 23.03.2021 - 23.03.2021
Kell 13:00
Asukoht veebis