Dreamsville’i unistus on, et kõik inimesed magavad end päriselt välja, on hommikul puhanud, produktiivsed ning rõõmsad. Selle unistuse saavutamiseks loome tooteid ja teenuseid, mis aitavad parandada unekvaliteeti ja seeläbi ka elukvaliteeti. Lisaks saab osaleda erinevates ülesannetes ja väljakutsetes, mis motiveerib kujundama uusi positiivseid harjumusi. Oma blogis jagame ka soovitusi ja nippe unekvaliteedi parandamiseks. Hakkame paremini elama!
TeadMIK sarja eesmärk on luua arendavaid ja mängulisi õppemänge, mille abil õppides iga mängija silmad säraksid. MIK meetod (motiveeriv, inspireeriv ja kaasahaarav) on uus suund õppemängude maastikul. Mängud treenivad mälu, tähelepanu ja loogilist mõtlemist. Loodud mängud ja meetodid sobivad individuaalselt või meeskonnas igas vanusegrupis mängijat arendama.
Tamiatics OÜ aitab aianditel suurendada saagikust ja samal ajal oluliselt vähendada vee ja väetiste tarbimist. Me kasutame sensoritelt tulevat infot ja masinõpet, et saadud teabe abil kujundada optimaalsed kastmise- ja väetamisstrateegiad taimede tõhusaks kasvuks. Agronoom saab enda kasutusse veebiplatvormi, kus saab vastavalt vajadusele valida endale sobilikud tööriistad. Tööriistadeks on alustades lihtsast teavitusest kui midagi on taime juures paigast ära kuni täpsete soovitusteni, kuidas peaks taime hooldama, saavutamaks võimalikult vähese ressurssiga võimalikult suur saagikus. Esimese sammuna oleme välja arendanud juurekeskkonna anduri ning oleme töötamas välja rakendust, kus kuvatakse reaalajas andmeid ning esmased tööriistad andmete töötlemiseks.
TuhatSõna on eriline sisustuselement, millele on trükitud terve raamatu sisu. Kaugelt on näha pilti, kuid postrile lähemale minnes saab lugeda raamatu teksti. Meie veebipoes saab üleslaadida soovitud pildi, mida meie kujundame raamatu teksti sisse. Pilt näiteks kallimast, koduloomast või hoopis mõnest ägedast hetkest. Raamatu poster on meeldejääv kingitus, millega tuua lähedaste ellu inspiratsiooni. See sobib ideaalselt disaini- ja raamatuhuviliste kodudesse. Prindi suurus on 61×91,5 cm, mis sobitub täpselt meie valikus olevate pildiraamidega. Lisaks veebipoes olevatele vabavara raamatutele on meil lähitulevikus plaanis tuua valikusse ka uuemaid raamatuid.
Lahendusena näeme hästi kaardistatud Pärnut, kuhu on kaasatud loomeinimesed, ettevõtted ja linnakodanikud. Sellele informatsioonile tuginedes koostatakse strateegia loomelinnaku tekkeks ning luuakse võimalused loomemajanduses tegutsevatele ettevõtetele ja teenust pakkuvatele äridele (Pärnakad koju tagasi!). – Pärnus loomemajanduse turg on hetkel killustatud. Puudub ühine suund ning katusorganisatsioon, mis kaardistaks, nõustaks ja suunaks.
Apocalypto kids on lasterõivaste bränd mis esindab lapsi, kes julgevad ja soovivad eristuda, olla silmapaistvad ja seda kõike ka läbi oma garderoobi. Lapsed ja noored, kes meie kaubamärgiga kokku kuuluvad on julged avaldamaks oma arvamust ja seisukohti. Nad omavad tugevat sisemist tunnetust enda Minast ja ei pelga endale kindlaks jääda. Tugevad värvitoonid, silmapaistvad detailid ja erakordsed kangad on märksõnad, mis Apocalypto kids`i kirjeldavad. Me armastame kasutada narmaid, tikandeid ja litreid – kõike seda kaasaegsel ja uuenduslikul moel. Me segame omavahel urbanistliku tänavastiili kõrgmoe elementidega. Apocalypto kids lastemood on loodud paistma silma. Kõik meie tooted on toodetud Eestis, kasutades Euroopast pärit kvaliteetseid kangaid ning detaile.
Romulus Studios on noore poisi lapsepõlveunistustest välja kasvanud ettevõte, mis oma tegevuses on orienteeritud videode, reklaamide, filmide ja saadete produtseerimisele. Millega iganes on tegu, kui see on mõeldav, siis see on filmitav ja Romulus Studios on võimeline seda ka produtseerima. Tulevikus on plaanis areneda ka veebidisaini, sotsiaalmeediahaldus, sisupõhise turunduse ja graafilise disaini valdkondadesse. Ettevõtte südames seisab Romet Põhako isiklik ladinakeelne moto: “ignis aurum probat,” mis tähendab eesti keeles: “kulda testitakse tules.” Sellega väljendatakse filosoofilist mõttelaadi, et enesetäiendus, areng leiab aset ainult läbi vastupanu ja katsumuste. Tegemist on antiikse Rooma vanasõnaga ning sealt tulenevad ettevõtte logo disainimotiivid ja poolenisti ka nimi.